واحد رسیدگی به شکایات بیمارستان کوثر واقع در طبقه همکف، سایت اداری

کارشناس رسیدگی به شکایت مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی کوثر

خانم س.محمدی

کارشناس پرستاری 


1)      نحوی رسیدگی به شکایات به صورت شفاهی –کتبی  یا تلفنی با شماره 08733611307 بیمارستان کوثر داخلی 2774 می باشد.  که در شیفت صبح با مراجعه  به واحد رسیدگی به  شکایات بیمارستان شکایت خود را مطرح نموده و بعد از بررسی توسط کارشناس رسیدگی به شکایات جواب به صورت تلفنی  یا حضوری به فرد شکاکی داده خوهد شد.

2)      در شیفت عصر و شب در صورت داشتن شکایت با مراجعه به دفتر پرستاری شکایت خود را مطرح نموده و سوپروایزرین محترم شکایت را تحویل مسئول رسیدگی به شکایت جهت بررسی و پیگیری فرایند خواهند داد.


رضایت سنجی بیمار و همراه از کیفیت خدمات پرستاری

بیماران و مراجعین محترم مرکز می توانند با اسکن کد QR زیر نظرات و پیشنهادات خود را از نحوه ارائه و کیفیت انجام خدمات درمانی و مراقبتی در مرکز اعلام فرمایند.




سامانه های دانشگاه